سلام .....این یه چالشالان داشتم وبلاگ سامی رو میخوندم خیلی وقته ازش خبری نیست ان شاالله هر جا هست سالم باشه .....یکی از مطالب وبلاگش خواسته بود هر کس میاد یه نامه برا خودش بنویسه و این الان بنظرم خیلی جالب اومد بیاید ادامه بدیم این چالشو هر کس یه نامه برای خودش بنویسه اینجا مخاطبا فقط چند نفریم پس لطفا یه نامه مشت برا خودمون بنویسم از خودم شروع میکنم :این نامه اون زمانم .....سلام خانم ....خوبی .....چقدر پیر شدی ....چقدر اروم و بیصدا ......دیگه اون هیجان و شیطنت های قبلی درونت نیست .....چی به روزت اومده ......میدونم روزگار اصلا خوب باهات کنار نیومده .....میدونم اصلا زندگی اونی که فکر میکردی نشده ولی خدا بزرگه .....راستی چرا اینقدر چاق شدی ....اوه اوه داره میترکه خو کمتر بخور ...اینو ببین ...برگرد......یادته چقدر شادو شیطون بودی ....دوباره همون مهناز شو بیخیال زمونه .......میشه ؟؟؟؟؟؟؟اینم نامه الانم ........سلام مهناز ...خوبی ....میدونم چه حالی میدونم از اون خوبهایی هستی که وقتی میگی خوبی با یه آه از دلت همراهه .....میدونم روزگار خوب باهات نساخته ...زندگی اصلا اونی که انتظارشو داشتی نیست ..میدونم به هیچکدوم از آرزوهات نرسیدی ولی زنده ای نفس میکشی و زندگی میکنی حکایتت حکایت ماهی تو لیوان فقط زنده ایم...... البته بی انصافی خوبیهای زندگیو نبینی ..یه همراه خوب داری که خیلی صبرش خوبه دلم گرفته خدا...ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 2:21
ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 122 تاريخ: پنجشنبه 21 دی 1396 ساعت: 2:21
ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 161 تاريخ: شنبه 2 دی 1396 ساعت: 5:08


دلتنگی یعنی اینکه : بشینی با خاطراتت با مادرت فکر کنی......آن وقت یک لبخند زیبا روی لبت بیاد .....ولی چند لحظه بعد شوری اشک های لعنتی شیرینی اون خاطره رواز یادت ببره ......
مادرم دلتنگتم خیلی دلتنگم با تمام وجودم نبودتو حس میکنم .........دلتنگم
دلم گرفته خدا...ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 145 تاريخ: شنبه 2 دی 1396 ساعت: 5:08